środa, 10 września 2014

Dr Irena Eris zawitała w Villa Świerkowa Dolina

Podjęcie decyzji nie zawsze przychodzi mi łatwo, zwłaszcza, gdy chodzi o zakupy do Villa Świerkowa Dolina..tym razem przyszło mi zmierzyć z wyborem kosmetyków do domowego SPA. Chciałam, aby każdy z gości robiący samodzielnie zabieg w naszym SPA poczuł chwilę relaksu i odprężenia..wcale nie było łatwo, przeglądalam oferty wielu firm, czytałam o zaletach i wadach produktów,  podpytywałam znajomych, ale na identycznie zadane pytanie padały różne odpowiedzi.
Wybór padł - produkty Dr Ireny Eris, sama bardzo je lubię, używam je od wielu lat, pomyślałam sobie, że cenowo może są kosztowne, ale moi goście zasługują na chwile przyjemności połączoną z luksusem.. Poza tym poczułam się bezpiecznie oferując gościom produkty sprawdzone, co do których stosowania sama jestem przekonana.


Obowiązkowo więc w SPA Villa Świerkowa Dolina pojawił sie peeling do ciała HAWAII, ponieważ jest o konsystencji miękkiej, gęstej piany z drobinkami pestki awokado przyjemniej dla skóry. Zapach wydobywający się z kosmetyku o nucie bryzy morskiej, pozwala przenieść się naszym gościom na słoneczne plaże.
Kolejny kosmetyk, który zagościł w naszym SPA to śródziemnomorskie mleczko do mycia ciała - CAPRI o zapachu lazurowego wybrzeża, zniewalające zmysły powonienia.


Postawiliśmy także na jogurtową maskę głęboko nawilżającą o tej samej nazwie CAPRI, aby dopełniała rozkosz płynącą z zabiegów pielęgnacyjnych wykonywanych samodzielnie. Bogaty ekstrat z algi błękitnej, wosk ze skóry cytryny, wszystko to po to, aby przywrócić blask skórze.
Po pielegnacji kosmetykami Dr Ireny Eris zawsze czuję się młodsza i piękniejsza, i pełna energii to pewnie dzięki bogatej w składniki konsystencji, a także dzięki pięknym zapachom jakie kosmetyki kryją w sobie..A może dzięki nazwie, na cześć mojej ulubionej wyspy .....


Wprowadzajac do SPA Villa Świerkowa Dolina kosmetyki Dr Ireny Eris pragnęłam, aby nasi goście, tak ja ja, po samodzielnie wykonanych zabiegach pielęgnacyjnych delektując się stanem odprężenia, w jaki zostaną wprowadzeni dzięki kosmetykom, udali się na spacer, aby mogli cieszyć się otaczającą naturą, ponieważ z niej tworzone są kosmetyki Dr Ireny Eris. Cieszę się, że polskie produkty mógą dostarczać tyle przyjmności. Zapraszamy do nas!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy, za każdy pozostawiony komentarz, dzięki Wam wiemy po co istniejemy:)